Superklubben

Superpower

Her ønsker vi å tilby de eldste barna gode og spennende aktiviteter utover de daglige aktivitetene på AKS. Flere barn som har benyttet tilbudet siden 1. klasse, ønsker variasjon i sin AKS dag. De ønsker også noe å se fram til på sitt siste år på AKS. Superklubben vil derfor tilby ekslusive aktiviteter som kun er for 4. klasse. I superklubben vil også barna ha medvirkning inn mot tilbudet. I faktaboksen til høyere kan du se noen eksempler på hva vi kan finne på i superklubben.

Egen plan for superklubben vil bli sendt ut til foresatte i portalen fra vår baseleder på solbasen.

Superklubben

Vi ønsker at superklubben skal være noe barna ser fram til på sitt siste år i AKS. Vi ønsker også at barna skal ha stor grad av medvirkning inn mot tilbudet. Vi vil blant annet samle inn penger i løpet av hele skoleåret, med mål om en superkul tur både i desember og i juni!

Eksempler på aktiviteter vi gjennomfører, kan være:

• Bowling

• Kino